To bola ďalšia naša úloha...
Pracovali sme s nameranou hodnotou dĺžky stopy. Zostavili sme tabuľku a graf. Graf je obraz našich meraní a umožňuje nám zistiť aj hodnoty, ktoré sme nemerali. Ak jedna stopa meria 25 cm, potom ak urobíme 2, 3, 4, ... stôp, bude to toľkokrát viac.
Pracovali sme s nameranou hodnotou dĺžky stopy. Zostavili sme tabuľku a graf. Graf je obraz našich meraní a umožňuje nám zistiť aj hodnoty, ktoré sme nemerali. Ak jedna stopa meria 25 cm, potom ak urobíme 2, 3, 4, ... stôp, bude to toľkokrát viac.
That was our other task...
We worked with gauged value of footprint length. We made a table and a graph. The graph is the Picture of our measurements and it enable us to find out the values we hadn’t measured.
počet stôp | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
dĺžka [cm] | 0 | 25 | 50 | 75 | 100 | 125 | 150 | 175 | 200 | 225 | 250 |
Údaje sme spracovali na hodine informatiky v MS Excel a zostrojili graf priamej úmernosti.
We processed the datas at IT lesson in MS Excel and made the graph of direct proportion.
Žiadne komentáre:
Zverejnenie komentára